weer even in de stad

melchert speciaal voor jou

Reacties

Reacties

Harm en Tineke

Mooie en grappige foto's! Een gezellige jaarwisseling gewenst. Hebben jullie eerder 2008 dan wij, of een halve dag later? Een goede terugreis gewenst en tot ziens.

Annie en Melchert.

Ik dacht dat ik al gereageerd had maar kan het niet terug vinden,bedankt voor der foto speciaal voor mij,ik zal hem afdrukken,kan ik er nog eens naar kijken.Kan Jannie er ook op met gestrekte benen dan komen die mooier uit volgens mij.Het is vandaag 30-12-07 het jaar is weer bijna ten einde,wwe wensen jullie alvast een goede jaarwisseling, volgens mij begint het nieuwe jaar het eerst daar bij jullie.Nog veel vankantie plezier en gezond weer thuis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!