helaas geen foto's dit keer

Vandaag zit ik op een camping achter een comp. waar geen usb poort op zit. Dus ik kan mijn stickie niet gebruiken. Het gaat hier allemaal goed. we hebben al heel veel gezien. Alle weer types gehad. Van heel veel regen tot een behoorlijke hoge temp. Morgen gaan we met de ferry naar het noordereiland. En gaan dan langzaam naar boven om angela en richard op 24 december te ontmoeten op een camping in de coromandel.. Richard wordt vandaag geopereerd aan zijn knie. En eh Melchert die jump foto van Heman en Janny krijg je nog. (ik heb ze nog niet zover). Groetjes aan iedereen. En ik zoek gauw een andere comp. op.

Agnes

Nou, leuk om de foto's te zien. Jammer dat er deze keer geen foto's bijstaan. Hier vriest het s'nachts en er staat een koude wind.

Agnes

We weten eindelijk wat Twinnie heeft gehad 4 maanden lang!
Ze heeft in augustus een stuk sateprikker doorgeslikt van 4 cm. Dit is vast komen te zitten in de slokdarm, dat is vervolgens dwars door de slokdarm heengegaan en is er afgelopen maandag via de borst weer uitgekomen.
Ik kan er nu niet tegen knipogen of de voerbak is al leeg. Ze hebben het 1 keer eerder meegemaakt bij de veearts.

Appie en Aafke

Hier even een berichtje voor Jannie en Herman.Mariska heeft een zoon( FINN )geb 17 dec 8.00uur.Ze was 17 dagen over tijd.Moeder en zoon maken het goed en vader ook.We genieten van de prachtige foto's van jullie.Op nr 8 ook alles oké.Het vriest hier vannacht -5 dus geniet daar nog maar even.